Klikom na jednu od ponuđenih usluga otvaraju vam se informacije vezane za nju

Naše iskustvo je pokazalo da je svakom klijentu najvažnije da proces izrade web stranica bude jednostavan, razumljiv i transparentan, bez obzira na složenost web stranice. Početna faza je analiza Vaših potreba iz kojih ćemo dobiti financijsku konstrukciju. Vaš zadatak je da nam osigurate upute i materijale potrebne za kvalitetnu izradu web stranice (Vaš logo, tekstove, fotografije), a naš zadatak je idejno rješenje stranice i njezina izrada. Kako bi uspješno započeli projekt nudimo Vam besplatni sastanak na kojem ćete biti upoznati sa pripremom dokumentacije koja će biti potrebna za nastavak suradnje. Molimo Vas da za ovaj projektni sastanak pripremite sljedeće:
  • Cilj
  • Sadržaj web stranice
  • Korisnici na koje ciljate
  • Što očekujete od web stranice (funkcionalnost)
  • Primjeri web stranica koje preferirate iz nekog razloga

Dizajn

Za dizajn su nam potrebne upute, vezane uz boje, smjernice za logotip ili Vaš logotip koji koristite za oglašavanje ili želje vezane uz vizualni identitet koji želite stvoriti i koji će predstavljati točku nastavka izrade web stranice. Materijali i priprema za izradu web stranice Materijali koji se pripremaju za izradu web stranice danas nisu toliko ključni, jer se stranica može i kasnije nadopunjavati i sa naše strane i sa Vaše.   Materijali za web stranicu koji će biti potrebni za nastavak izrade:
  • tekstovi vezani uz pripadajuće stranice
  • fotografije
  • pdf dokumenti ili neki drugi materijali koje naručitelj želi postaviti na stranicu
  • registracija domene (*.hr, *.com, *.net, *.org, *.biz, itd.) – proces registracije obavljamo u dogovoru sa Vama, a smještanje na server je uračunat u cijenu izrade, ovisno o Vašim potrebama za pohranom podataka.
  • primjer gotove web stranice šaljemo Vam na pregled gdje ju uz Vaše prijedloge dorađujemo do konačnog puštanja u rad
  • Prilikom izrade pazimo da se Vaša web stranica može otvoriti na svakom uređaju (računalu, tabletu, mobitelu)

Ostale usluge vezane uz izradu web stranica

  • održavanje web stranica nakon izrade
  • uređivanje tekstova nakon izrade web stranice
  • obrada fotografija – spremni smo obraditi Vaše fotografije za upotrebu na web stranicama
  • Dodatne usluge se nadoplaćuju, a cijene ovise o Vašim potrebama

Cijene

Web stranice od 2000 kn (uključena izrada stranice i godinu dana korištenja servera). Cijena za svaku stranicu je individualna zbog različitih želja klijenata, pa se tek nakon uvodnog sastanka i definiranja opsega posla može definirati konačna cijena projekta.

Kako bi što jednostavnije i ažurnije napravili plan, te kasnije izgradnju mreže, potrebno je napraviti analizu prostora u kojem će biti postavljena oprema kroz uvodni sastanak na kojem će se utvrditi količina posla i uređaja potrebnih za izvršavanje mrežnih zadaća.

Informacije koje će nam trebati:

  • Broj pristupnih točki
  • Kvaliteta medija za prijenos podataka (kabel, optika…)
  • Udaljenost pristupnih točaka (nacrt prostora)

Po provjeri prostora i dostupnosti opreme izgradnja mreže će biti dogovorena u suradnji sa Vama.

Usklađivanje poslovanja s GDPR-om zahtijeva multidisciplinaran pristup.

Potrebno je:

– analizirati poslovne procese
– uvesti dokumente propisane zakonskim obvezama
– kontrola tijeka nakon implementacije

Proces počinje sa analizom poslovnih procesa koji obuhvaćaju tok
osobnih podataka i odgovornosti pojedinaca prema njima. Nakon analize
stanja nužno je pripremiti potrebnu dokumentaciju kako bi se spriječilo
moguće otjecanje osobnih podataka izvan zakonskih okvira, odnosno
nekontrolirani pristup.

Slijedi izrada internog akta koji će osigurati provedbu GDPR-a na što jednostavniji način. Prilagodba ovisi o vrsti posla kojom se tvrtka bavi, te kroz prvotnu analizu dolazimo do ključnog podatka izrade potrebne dokumentacije.

Nakon uvođenja dokumentacije posao zaštite osobnih podataka ne prestaje, već se predaje u ruke Voditelju zaštite osobnih podataka i službeniku koji nastavljaju voditi evidenciju o aktivnosti obrade osobnih podataka koja je obavezna za sva poduzeća iako članak 30. uredbe (EU) 2016/679 govori kako ova evidencija nije obavezna za poduzeća koja imaju manje od 250 zaposlenih, zbog administrativnih troškova, ali i dalje je velika preporuka „Državne agencije za zaštitu osobnih podataka” da se ta evidencija vodi i u manjim poduzećima.

U prostorima izvan pristupa fiksne mreže ili na otvorenim prostorima gdje je potrebno rješenje za kvalitetan pristup internetu u ponudi imamo bežične pristupne točke (Hotspot) koje će zadovoljiti i najzahtjevnije.

Najjednostavnija i najjeftinija instalacija je jedna pristupna točka u blizini rutera sa koje se može naknadno proširiti bez većih problema.

Korisnik mora osigurati sljedeće potrebe:

  • Konstantno napajanje koje je dovedeno do pristupnih točaka
  • Dozvola za postavljanje (pročelje zgrade, stup javne rasvjete i slično)
  • Veza prema internetu

Kod većih brojeva pristupnih točaka ograničenje udaljenosti između 100-150 metara je preporuka, jer se svakom novom točkom i udaljavanjem od prve pristupne točke smanjuje i brzina pristupa internetu.

Microsoft Office paket je vrhunski alat koji uvelike pomaže u povećanju
produktivnosti. Cilj edukacije je kako biti produktivan u uredskom poslovanju.
Cilj edukacije je upoznavanje sa sustavom i kreacija dokumenata u Wordu,
Excelu i Powerpointu.
Sadržaj:

  • Uvod u Office
  • Uređivanje sučelja i osnovnih postavki
  • Korištenje Outlook mail aplikacije
  • Rad s glavnim Office alatima

Za pohađanje tečaja potrebno je osnovno poznavanje rada računala i Office
sustava

Windows – osnovno korištenje računala unutar operativnog sustava

Cilj edukacije je obučiti polaznike kako da se koriste u osnovnim radnjama sa
računalom, da samostalno izrađuju dokumente u Microsoft Word aplikaciji,
pretražuju Internet u potrazi za informacijama i pohranjivanju istih.

Sadržaj:

  • Osnove
  • Prvi koraci (paljenje, gašenje, restart računala)
  • Radna površina (pomicanje ikona, prečice…)
  • Rad sa pisačem (ispis, brisanje poslova…)
  • Korištenje windows programa (notepad, kalkulator…)
  • Osnovne operacije na prijenosnim diskovima (kopiranje, brisanje,
    formatiranje)
  • Operacije nad tekstom (označavanje, stilovi, boje, grafikoni…)
  • Pretraživanje web stranica i podešavanje preglednika za sigurnije
    pregledavanje sadržaja na internetu.
  • Sigurnost (Antivirusni i Anti malware programi)

Vrijeme edukacija će biti objavljeno na našim stranicama.

Pod održavanje računala smatramo da vodimo brigu o Vašem Hardware-u i
Softveru.

Pod hardware-sko održavanje podrazumijeva se čišćenje od prašine svakih 6
mjeseci, ovisno o prostoru u kojem radite. Prašina je najčešći krivac
pregrijavanja računala i na kraju uz djelovanje vlage dovodi do kratkog spoja na
glavnim dijelovima što stvara financijski gubitak, što zbog kupovanja novih
dijelova, što zbog gubitka podataka koji su godinama skupljani. Osim
ispuhivanja prašine sa računala povremeno je potrebno i zamijeniti termalnu
pastu koja se nalazi na procesoru, a koja služi za bolje provođenje topline na
hladnjak računala koji štiti od pregrijavanja. Također je potrebna zamjena
tvrdog diska računala u periodu od 3-5 godina zbog samog vijeka trajanja koji je
ograničen na 5 godina ili postavljanje pohrane na NAS uređaje, odnosno backup
kako bi se potpuno zaštitili podaci koji su prijeko potrebni za nastavak
poslovanja.

Pod softversko održavanje podrazumijeva se podešavanje antivirusne aplikacije
da svakodnevno skida virusne definicije, a koji je potrebno najmanje jednom
mjesečno pokrenuti kako bi izvršio skeniranje svih datoteka. Najčešći propusti
dešavaju se prilikom otvaranja neželjene pošte koja često u sebi sadrži viruse ili
malware koji nerijetko antivirusni programi niti ne prepoznaju, pa je potrebna
još jedna softverska antimalware zaštita. Osim ove vrste održavanja tu je i
udaljena podrška gdje se prilikom određenog kvara na pisaču, certifikatima,
java skriptama i slično spajamo na Vaše računalo kako bi ispravili greške koje su
nastale.

Softver podrazumijeva licencu koja tvrtki ili osobi daje pravo korištenja iste uz određene uvijete u licenčnom ugovoru. Mi u svojoj ponudi imamo licence za Windows operativne sustave, te Office pakete, također i MAC verzija, koji se brzo mogu dobiti preko, danas popularnih, digitalnih licenci na mail kupca koji će uz kratko uputstvo sam preuzeti određeni softver i instalirati ga na računalo. Ako korisnik nije u mogućnosti sam instalirati softver nudimo mogućnost daljinskog spajanja na njegovo računalo i izvršenje instalacije. Uz navedeni softver u mogućnosti smo ponuditi i Microsoft Server, te Malwerbytes licencu, a za ostale proizvode nas možete kontaktirati, te nakon provjere sa našim partnerima javiti ćemo Vam dostupnost i cijenu traženog proizvoda. Ako ste zabrinuti zbog ne posjedovanja fizičkog medija za instalaciju softvera, nemojte biti jer od 3. srpnja 2012. Europska unija je dozvolila prodaju i isporuku softvera bez potrebe fizičkog medija. Naravno na Vama je da čuvate račun kupnje softvera kao dokaza.

Široka paleta usluga koju nudimo zadovoljiti će sve Vaše potrebe. Putem Vaše web stranice izgraditi će te vizualni identitet firme preko koje stupate u kontakt sa novim kupcima bez potrebe osobnog predstavljanja. Jednostavno, maštovito i slikovito izrazite svoje želje koje ćemo mi prenijeti u digitalni svijet.

Dok se izgrađuje Vaša web stranica možemo Vam isplanirati i izgraditi mrežu koja će Vas stabilno odvesti na internet kako bi nesmetano mogli dijeliti podatke, slati elektronsku poštu ili jednostavno pročitali novosti iz bilo kojeg ureda putem žične ili bežične veze.
Uz navedene usluge održavamo edukacije u smjeru poboljšanja efikasnosti prilikom korištenja Microsoft office paketa ili korištenja samog Windows sučelja.

Nakon uspješne kupnje novog hardvera u ponudi imamo licence, te uslugu instaliranja office paketa na Vaše računalo, te instalaciju Windows-a za koji također nudimo licence koje možete kupiti po najpovoljnijim cijenama.

Radujemo se suradnji sa Vama.

jQuery(document).ready(function($) { var delay = 100; setTimeout(function() { $('.elementor-tab-title').removeClass('elementor-active'); $('.elementor-tab-content').css('display', 'none'); }, delay); });